torsdag 13 december 2012

Lucka 13

Tyvärr blir det ingen tjusig Lucia i denna lucka, men något mycket bättre: Den här kvinnan är inte dum hon! Här kan nog de flesta känna igen sig i någon del, och gör man inte det så  kan man ju lära sig något om hur det kan vara här i livet:


_____
___
 


 Lite sent påtänkt i år kanske men börja nu så har du en virkad luciakrona till nästa Lucia. 
Bilden och mönstret från Made by Cecilia

Så här sura blir katter om man sätter på dem Lucia-attiraljer. Nåja, det är ju inte på riktigt utan bara jag som busat. Kattbilden jag pimpat har jag lånat från Fisksätra katthem dit jag ringde en gång och fick otroooligt mycket hjälp att hitta ägaren till en bortsprungen katt som bosatt sig på min uteplats. Vill man skänka en slant till katthemmets verksamhet kan man göra det HÄR.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar